Benvolgudes
Famílies,
Com ja sabeu, en la passada
assemblea de l’AMPA es va aprovar per unanimitat tirar endavant el projecte de
reutilització de llibres en la seva totalitat, ja que fins ara només es feia en
una part d’ells.
La direcció de l’Institut i el
claustre de professors van estar d’acord amb la nostra proposta i ja ho tenim
organitzat per posar-ho en marxa.
El projecte
de reutilització de llibres es posarà en marxa en dues tandes.
Per al
proper curs 2015/2016 començarem per a 1er i 3er i l’any següent, 2016/2017 per
a 2on i 4rt.
El motiu de fer-ho així es que
aquest curs vinent, 2015/2016, els cursos de 1er i 3er han de canviar tots els
llibres de text, la qual cosa ens permet ja començar amb la reutilització de la
seva totalitat i per al curs vinent 2016/2017, que quan canvien els de 2nd i
4rt i així tenir el 100% de reutilització a tota l’escola.
Per tractar aquest tema, explicar
el seu funcionament i aclarir els dubtes que us puguin sorgir;
Convoquem
una assemblea extraordinària el proper dia 26 de juny de 2015
al menjador
de l’escola a les 20.30 hores.
La direcció de l’Institut i l’AMPA
estem convençuts que la reutilització dels llibres aporta aspectes educatius
molt importants per als nostres fills, a part de l’estalvi econòmic que això comportarà;
per que us en feu una idea, en l’actualitat, un conjunt de llibres on el preu és
de 389€ euros el preu de reutilització seria de 216€, un estalvi del 45%.
El projecte
de reutilització de llibres el gestionarà l’AMPA per a totes les famílies
siguin o no sòcies de l’AMPA.
Els associats a l’AMPA gaudiran d’un
descompte en el preu dels llibres.
Les famílies que vulguin ser
sòcies de l’AMPA i les que ja ho son, hauran de portar l’imprès d’alta com a
soci degudament omplert i el rebut del pagament de la quota anual el dia d’entrega
dels llibres. Aquest imprès el podreu trobar properament al bloc de l’AMPA per
descarregar.
Per als cursos de 2on i 4rt per al proper curs, el funcionament en quant a
l’adquisició de llibres es farà com fins ara, els llibres nous es podran
comprar a través de l’AMPA i l’institut s’encarregarà de la part de llibres de
reutilització. Es publicarà tota la informació al bloc de l’INS Can Margarit (http://blocs.xtec.cat/iescanmargarit/)
i al bloc de l’AMPA (http://www.ampacanmargarit.blogspot.com.es/
).
Per als cursos de 1er i 3er l’operativa serà la següent:
S’haurà d’enviar un mail amb el
nom de l’alumne i el curs a: ampa.canmargarit@gmail.com, confirmant la intenció de
fer ús del projecte de reutilització.
Es publicarà la llista de llibres
i el preu així com les condicions d’ús al bloc de l’Ampa.
(http://www.ampacanmargarit.blogspot.com.es/ ).
La
recollida de llibres l’haurà de fer el pare, mare o tutor de l’alumne, ja que
haurà de signar el contracte i l’acceptació de les normes d’us.
A partir del proper dia 30 de Juny trobareu la llista al bloc,
les dates de recollida dels llibres per a tots el cursos així com les
instruccions per poder fer el pagament i la data límit.
Per altre part recordar que tots
els associats que no estiguin al corrent de pagament de les quotes de l’AMPA hauran
d’abonar les quotes pendents per poder tenir accés al projecte de
reutilització.
No es farà cap entrega de llibres als socis amb
quotes pendents.
Per qualsevol consulta no dubteu
en contactar amb nosaltres,
La Junta